Connect with us

أخبار الدراويش

براون يعول علي الصفقات الجديدة امام البنك

يستضيف الإسماعيلى نظيره البنك الأهلى في الثانية والنصف ظهر اليوم الجمعة على ستاد الإسماعيلية في مواجهة مثيرة للفريقين يدخلها الدراويش بعد التعادل مع الاهلى بهدف لكل فريق في الجولة الأخيرة للمسابقة فيما تعادل البنك الاهلى مع سموحة سلبياً في نفس الجولة.

وحاول الجهاز الفنى للإسماعيلى، طوال الأيام الماضية تجهيز لاعبيه جيداً لمباراة اليوم أمام البنك الاهلى كما وضع الأرجنتينى خوان براون، برنامجا بدنيا وفنيا لتجهيز الصفقات الجديدة التى تعاقد معها النادى بالميركاتو الشتوى الحالى، وهم البوليفى كارميلو والجامبى سايكو والإيفوارى جاك بوريل بورى.

ويأمل مسئولو الإسماعيلى أن تساهم الصفقات الجديدة فى تعديل نتائج الفريق بالدورى لذلك استقر الجهاز الفنى على تجهيزهم فى مباريات كأس الرابطة لزيادة الانسجام بينهم وبين زملاؤهم قبل عودة مباريات الدوري.

1 Comment

1 Comment

  1. ميمي عوض

    22 يناير، 2022 at 7:43 ص

    قول لي بذمتك أن كان عندك ذمة أو ضمير أو حتي دين . لو كنت بتفهم في الكورة تفرقوا إيه شلة الأنس بتاعتك عن باقي اللاعبين ؟ يعني الأرجنتيني بتاعك ده ولا شكرى نجيب اللي اتسببت في إنه يمشي من النادى اللي رباه؟ وصبرنا عليه لحد مانضج ؟ منك لله يا براون أنت واللي حدفك علينا في يوم أغبر

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

بقلم الدراويش